Raindrop 2010!

 Jag provred Raindrop 17/1-2010 och jag fick henne på prov i lite minde än tre månader innan hon den 2 maj blev min! Raindrop är ett sto född 2004 e. powerboy, hon har sina åsikter speciellt på marken men hon är ett sto och det får man leva med ;).
Jag hoppade en pay and jump ( 50 och 60 cm) med henne och det gick väldigt bra tyckte jag då även fast jag idag skulle tycka att det var helt fruktansvärt, vi kan säga att hon älskade att hoppa men hon älskade verkligen att hoppa när det gick fort!
 
 
Några veckor efter så startade jag en annan pay and jump fats den här gången höjde vi ribban ordentligt! vi gick från 50-60 till 60 och 80 cm! Kommer ihåg hur nervös mamma var men jag kommer ihåg att jag kände mig trygg faktiskt och det var inga problem för vi kom igenom båda banorna felfritt men kanske lite för fort... Jag var iaf världens lyckligaste!
Ytterligare nån vecka efter startade jag min första riktiga tävling, en lokal LD+ i blå bergens ryttarförening och även den nollade vi.
Sen fortsatte 2010 med 10 starter där jag hade 6 felfria ritter upp till LC och i de 4 andra hade jag 4 fel. (lite luddigt kanske men hoppas ni förstår ändå)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0